piątek

USTA W KOLORZE TOP TOMATO

Zawsze miałam problem ze znalezieniem czegoś, czym mogłabym pomalować usta.
Tradycyjne pomadki mnie jakoś denerwują (może nie umiem ich odpowiednio użyć, może nie wiem, jaki kolor byłby dla mnie odpowiedni).
Błyszczyków również nakupowałam już stos i żadnego nie używam, z żadnego nie jestem zadowolona. 
Ucieszyłam się, gdy natrafiłam na opracowania, które podają, że Miranda miała podobny problem i że już nie ma, bo znalazła błyszczyk REVLON (ColorStay). Wybrała odcień TOP TOMATO. 
Oryginalnie kosztuje ok 40 zł. 
Skoro kobieta, która mogłaby sobie pozwolić na chyba każdy inny błyszczyk, wybrała taki, to postanowiłam wypróbować. Nie mogłam znaleźć, więc jak zwykle z pomocą przyszło Allegro. Zamówiłam (10 zł). Czekam. mam nadzieje, że w końcu będę mogła nadać moim ustom jakiś kolor.

Zdjęcie opracowanie własne na podstawie HarpersBazaar



Kilka dni później...
Przyszedł mój błyszczyk dzisiaj. Rzeczywiście fajny. Zobaczymy po czasie:)


Następnego dnia...
Bardzo trwały ten błyszczyk. Tak trwały, że miałam problem go zmyć. Nałożyłam w pracy, bo już się nie mogłam doczekać i nie mogłam zmyć (a w pracy raczej się nie maluję) i się trochę głupio czułam. 
Następnym razem przetestuję go wg wskazówki Mirandy, aby przed nałożeniem usta bardzo dobrze nawilżyć (może jakimś zwykłym balsamem do ust) efekt powinien być wtedy dużo ładniejszy na ustach.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz