wtorek

10 NAJLEPIEJ UBRANYCH

Nie samą Mirandą Kerr człowiek żyje

Odpowiada mi styl Mirandy Kerr. Wolę inspirować się jedną osobą i dopasowywać to do mnie, bo w ten sposób w jakiś sposób pozostaje to spójne. Ale podpatruję też inne osoby, co do których mam pewność, że ich styl jest równie perfekcyjny.

Jeśli w stylu Mirandy nie odnajdujecie nic dla siebie, to polecam śledzić rankingi np. VOGUE - 10 Best Dressed, które pojawiają się co tydzień.

Rosie Huntington-Whiteley

W aktualnym zestawieniu wiele ciekawych stylizacji. Mnie spodobał się wizerunek całości, jaki zaprezentowała Rosie Huntington-Whiteley (brytyjska modelka i aktorka).
Znalazła się na 7. miejscu z poniższą stylizacją, ale wygrała w rankingu Internautów. A Wam jak się podoba?

O! i jeszcze wiadomość z ostatniej chwili, jaka własnie do mnie dotarła, a wpisuje się w ten post. Rosie będzie na okładce wrześniowego HARPER'S BAZAAR w UK




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz