środa

MAŁA TOREBKA NA RAMIĘ

Jaką małą torebkę wybrać

Mała torebka na ramię jest obowiązkowa, ponieważ duża torba nie zawsze pasuje do stroju lub do okazji. 
Zestawiłam małe torebki Mirandy Kerr, aby zainspirować siebie i Was do odpowiednich poszukiwań. 
Ja wszystkich swoich się pozbyłam podczas detoksu szafy, ponieważ nie nadawały się do niczego, więc też muszę poszukać czegoś dla siebie



Mała torebka na ramię
Perfekcyjne małe torebki


Jaki kolor torebki wybrać?

Spotkałam się często z dylematami kobiet, które nie wiedzą jaki kolor torebki wybrać do danego stroju, albo na siłę starają się dopasować kolor torebki do butów. W efekcie mają mnóstwo torebek marnej jakości (bo tyle różnych butów mają). 

A rozwiązanie jest bardzo proste. Do wszystkiego pasuje czarna torebka. Możemy sobie zatem pozwolić na jedną extra torebkę, bo wydamy na nią nawet mniej niż na te wszystkie pozostałe. 

Poniżej widać, że Miranda nosi tę samą czarną torebkę do różnych stylizacji i do różnych kolorów. A dobra torebka to również gwarancja jakości całego stroju. Gdy mam dobrą torebkę, to mogę mieć nawet sukienkę z lumpeksu i będę się czuć pewnie.




Wybrane ze sklepu zalando.pl
Mała torebka na ramię               Mała torebka na ramię                   Mała torebka na ramię

Mała torebka na ramię               Mała torebka na ramię                Mała torebka na ramię



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz