środa

Moje zakupy vintage - tu kupisz swetry BURBERRY, golfy ACNE albo COS bez wychodzenia z domu


Lubisz kupować w secondhandach? Jak już zdradzałam wcześniej – ja bardzo. Jednak nie zawsze mam czas.
Jednocześnie bardzo lubię kupować online.
Więc idealnym połączeniem jest second hand online.
Do tej pory nie znalazłam żadnego godnego uwagi.
Ostatnio znalazłam niesamowity sklep. Jestem pod ogromnym wrażeniem.


Nie mogę wyjść z podziwu, że można tak perfekcyjnie podejść do tematu ciuchów vintage. Sklep wygląda jakby był regularnym sklepem odzieżowym z wyższej półki.

Do tej pory wszystkie secondhandy internetowe nie potrafiły mnie zaciekawić. Albo nędzna oferta, albo nędznie przedstawiona.

Tu kupisz swetry BURBERRY, golfy ACNE albo COS

A w tym sklepie jest inaczej – oferta uznanych marek (COS, Acne, projektanci) i te zdjęcia – profesjonalne sesje na modelce dla każdego produktu.
Patrzę na to jako klient, ale też od drugiej strony, ponieważ sprzedaż odzieży online to moja branża.
Sklep nazywa się hooplastore

Aby być informowanym o nowościach najlepiej chyba śledzić profil na facebooku, bo w chwilę po pojawieniu się nowej kolekcji– wszystko szybko znika (pojawia się dopisek „Sprzedany”)

Masz jakieś ulubione second handy online, w których już robiłaś zakupy?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz