poniedziałek

Moje zakupy vintage - Dlaczego czarna sukienka powinna znaleźć się w Twojej szafie?

Kupując kolejną czarną sukienkę możesz nie mieć w ogóle wyrzutów sumienia.

Małych czarnych możesz mieć nawet kilka. Zgadzasz się?

Dlaczego czarna sukienka powinna znaleźć się w Twojej szafie?

Mała Czarna to fantastyczny wybór ponieważ czarna sukienka jest ponadczasowa.

Czarną sukienkę możesz nosić na co dzień – zakładając do niej żakiet, może nawet w luźniejszej wersji z balerinami lub wystylizować ją na wielkie wyjście, ubierając szpilki, elegancką biżuterię, małą torebkę.

A co najpiękniejsze, jeśli łączysz ją z różnymi akcesoriami, sukienka na tyle zmienia swój charakter, że inni mogą się nawet nie zorientować, że masz na sobie tę samą sukienkę.

Nawet jeśli nie czujesz się zbyt pewnie w dobieraniu odpowiednich stylizacji, to na pewno wybierając czarną sukienkę masz najmniejsze szanse, aby popełnić jakąś gafę.


Jeśli czarna sukienka jest dobrej jakości, zawsze będziesz się w niej czuć pewnie i elegancko. 

Ja mam w swojej szafie w tej chwili dwie małe czarne. Tak się składa, że obydwie z secondhandu. 
Dziś krótka historia pierwszej z nich.

Jakiś czas temu wpadła mi w oko czarna sukienka, na wzór stylizacji Mirandy Kerr, którą spontanicznie wkleiłam jako obiekt pożądany.


Idąc pewnego razu do secondhandu miałam w głowie dokładny jej obraz, że taką chcę. No i wszechświat odpowiedział na moje tak konkretne życzenie.
Zobaczcie jaką znalazłam.

Moja sukienka mała czarna, second hand, 10 zł


Jest prawie identyczna. (nie ma jedynie tego rozcięcia z przodu, które podejrzewam, że i tak by mi przeszkadzało)
Sukienka jest z jedwabiu.
Jej stan był idealny.

Marka: Brytyjski projektant

A tu jeszcze raz inspiracja:
Miranda Kerr, mała czarna
Masz już małą czarną w swojej szafie?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz